Thursday, May 21, 2009

My Family




SamZaiFamily terdiri drpd 5 org iaitu
  1. Samsulkamal..ayah (yg pkai kopiah tu)
  2. Zailila..ibu(tdg purple)
  3. Noor Syamila..kak long(tdg oren)
  4. Noor Sakinah..kak ngah(bertdg hitam)
  5. Afif..adik(yg tgh mnum air)

tak ar besar mane.family kecil-kecilan.cukup ar nnti bsr sngt x sggop nk jage.bile rmai sngt nnti muflis bapak aq.hahaha.

Saya selaku yg sulung baru sahaja menamatkan persekolahan di sekolah kesayanganku iaitu Sek Men Islam Hidayah, Johor Bahru.Insya Allah pada hari sabtu nie akan melanjutkan pelajaran di Universiti Malaya dalam bidang Asasi Sains Fizikal.Doakan sayasemoga mampu menjalani kehidupan di sana sebagai seorang pelajar dan daie insyaAllah.

Adik kedua saya Sakinah masih menuntut di SMI Hidayah, Johor di Ting 4 Ittihad dalam aliran sains.Adik saya yang ketiga a.k.a yg last masih lagi di bangku sekolah rendah iaitu Sekolah Kebangsaan Datuk Usman Awang, Kota Tinggi.
Ibu dan ayah saya sebagai guru di Sekolah Menengah Teknik Kota Tinggi.Ibu saya sebagaiguru media dan mengajar subjek Electric and Electronic Engineering.Ayah saya pula sebagai sebagai gr setiausaha peperiksaan dan mengajar subjek Civil Engineering.Wlpn kerja cikgu je, tp penat mendidik anak murid MasyaAllah tak terkata.So di sini saya nak mengucapkan Selamat Hari Guru buat ibu bapa saya.







No comments:

Post a Comment