Wednesday, May 20, 2009

BigFamily


assalamualaikum

Perhatian...

Ini adalah blog rasmi keluarga Samzai.
Mesti pelikkan kenapa jadi samzai

Samsulkamal
Zailila

Samzai la jadi nye
sebagai permulaan
saya cerita sedikit sebanyak keluarga besar saya
Kalau keluarga sebelah ayah, saya la cucu sulung
sebab ayah kawin dulu(kuang3) drpd
abg2 nya
Kalau sebelah ibu saya, saya antara yang terkecil
sebab ibu anak ke.....cube teke
nenek saya siap ade cicit dan cicit nenek saya dah ade anak
ape name die ntah
lepas cicit ape??
cicak ke
ntah ar


ADIK BERADIK AYAH

salehuddin(paklong)

ahmad shah(pakngah)

samsulkamal(ayah)

kamariah(makcik)

munir syah(pakusu)




pehhh...adik beradik ibu

lenguh nak tulis


ADIK BERADIK IBU

arwah zainab

arwah zainah

zainon

zainal

zaidon

zabedah

zailani

zahrah

arwah zaleha

zaharuddin(meniggal mase kecil)

zaiton(mama)

zailila(ibu)

napsiah(anak angkat)

harun (lain ibu)



nie la sedikit sebanyak tentang keluarga besar kami
dalam gambar tu ade 2 2 nenek saye
yang macam dah kerepot tu diorang la
hahahahahahaha






1 comment:

  1. Assalammualaikum,

    Boleh tak saya mendapatkan contact number(mobile) En. Samsulkamal? Kalau tak salah saya, beliau merupakan senior saya semasa di Asrama Felda KL dahulu. Sila hubungi saya di :
    my5ezam@live.com.my

    Terima kasih.

    ReplyDelete